Seiten

Freitag, 22. November 2013


Was für e Dag!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ha hüt e Gspräch mit em EA gha.....und er hets gschafft, dass ich mi wieder schuldi fühl. Ich bi schuld an dr miese stimmig im Moment. Er macht jo alles um mi Arbetsplatz zerhalte und i bi jo so undankbar..... Er verzichtet uf alles damit es mir guet got. Er frogt mi jo jede Dag wies mir got, es sig im wichtig, dass es mir guet got. Aber wenn er das frogt wartet er nid wirklich uf e ehrlichi Antwort sonder verzellt, wie schlecht er hüt wieder gschlofe het......
Er het jo au mitbecho, dass i in de letschte Wuche mehreri Arzttermin gha ha, het aber nid einisch gfroggt was los isch.....Sovill zu mich Interresiert jo so wies Ihne got?!?!?!!!!
Mir isch klar, dass er sehr villi eigeni Problem het. I ha ihm au immer versucht so vill wie möglich abznäh.... aber einisch isch Schluss!!!!! I bi doch do nid dr Depp vom Dienscht.
Alles hetz so agfange, das ich ihm hüt morge e patzigi Antwort gä ha, nach dem er mir wieder öbbis gfroggt het wo ich ihm 5 Minute vorher erklärt ha und er mir wieder emol nid zueglost het....
De het er mi zur red gstellt was los isch, dass ich ihm immer eso patzig chume, öb i e Problem mit öbbisem heg. Den han ich ihm halt gseit, dass ich nit erscht gno wird und eifach regelmässig überhört wir. Das isch aber alles nid wohr und usserem heg er wichtigeri Problem....und scho het er wieder vom P und R agfange und das alli ihn immer usnütze. I han em den gseit, dass i nid all Dag will ghöre, dass i die Beschti und töllschti bi aber wenigschtens so vill wert bi das me mi ernscht nimmt.
I han em den au s Bischbil verzellt, was mi unheimlich verletzt het. I has 10Jöhrige gha. I ha nid wirklich öbbis erwartet aber grad gar kei Reaktion, kei Danke , kei dra dänke, me isch eifach unsichtbar. 2 Monet spöter het dr Männlichi Mitarbeiter Geburtstag gha, Den isch gross uftreit worde es het Raclette und Chueche gä, Gschänkkli und ei Tamtam. Frau Fasler chönne sie no e Dekoration mache...... Oh hani gmacht, 1 Monet spöter het dra nderi Mitarbeiter Geburtstag gha, das selbe Tam Tam nomol..... Und den frog ich mi, ob i nid s recht ha, ganz e chli bitzeli Apisst z si.
Ha ihm hüt morge gseit, dass mi das echt möge het. Den seit er doch, "I ha minere Frau verbote so öbbis z mache, i ha gwüsst das git nur böses Bluet.Aber die zwei sind halt wichtigi Mitarbeiter gsi und i ha grossi Hoffnige uf se gha..... "Den ha ich ihn gfroggt " und Sie wundere sich, dass ich mi do wie s letschte Arschloch fühl" Und er "Ja wenns Ihne do nümmi passt müen si halt go....."

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen