Seiten

Donnerstag, 21. November 2013

So also, ha de Termin überstande....
Isch zerscht e chli doof gsi....ha müese warte und es isch Musig gloffe und mit dr Musig si mini Träne in ströbe gloffe. Das Wartezimmer het so öbbis entspannends gha und mit dere Klaviermusig hets mi grad gno.....aber nachher isch e grosse Teil vo dere Aspannig weg gsi. Bevor i ihne bi, isch mer ganz schlecht gsi vor aspannig.
Dr Döckti selber isch e eigene Typ. Eigendlich sehr sympatisch und e chli Öko :-)
Isch gar nid eso eifach was er do gmeint het....
Nach dem er mir sini Lebensgschicht verzellt het, han ich ihm mini verzellt.
Grundsätzlich isch mis gröschte Problem, das ich mi selber nid cha akzeptiere, liebe und mir nid wirklich vill zuetrau. Vor allem aber Selbschtliebi und Selbschtverantwortig isch für mi e Fremdwort. Ich müesi au lehre e gsunde Egoismus z entwickle ohni dä gosch uf dere Welt hoffnigslos unter. Es isch toll wenn me zu andere luegt, aber erscht wenns eim selber guet got. Suscht chasch gar nüt witter gä. Wenn me sich selber nid liebt cha me au anderi nid bedingigslos liebe...Päng, de het gsässe.....
Das isch eigendlich erscht e Kennelehrgspräch gsi und er het mer scho e paar deftigi Sache an Chopf gworfe..... isch jo au guet, suscht chunts bi mir jo eh nid a.
Au mues i lehre entscheidige selber z träffe und vor allem im mim Interesse. Chopf und Herz selle zämme lehre kommuniziere. Jetzt han ich d Wahl wies witter sell go.......
Will i witterei Termine bi ihm? Wenn i bi ihm witter mach, welle Weg? Medikament jo oder nei? Bewegigsterapie jo oder nei? Chrank schribe jo oder nei? Wenn jo wie lang und in weller Form? Was mach i im Gschäft? Blibe und e neue Weg versueche, tabula rasa und Chünde oder s Herzbluet total abzie us dere Firma und warte bis mir kündet wird?
So villi zur Uswahl.....und ich muess entscheide welle Weg i sell go.... Dr Chopf weiss es sco lang, aber s Herz isch noni so witt....
S Gspräch isch au no uf mi leibliche Vatter cho.....Do het er mir e sehr interessanti Frog gstell, wo ich mir selber ehrlich sell beantworte: "Wenn Sie Totesazeig mit em Name vo Ihrem Vater würdet lese, hätte Sie den s Gfühl öbbis verpasst z ha?" Do hani ganz ehrlich müesse säge jo.... Denn frogt er mi doch ; "uff was warte si den?"
Gueti Frog, uf was wart i wirklich? Wahrschinlich, dass er dr erscht Schritt macht und mir wieder emol e entscheidig abgno wird....................

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen