Seiten

Montag, 18. November 2013

Bi scho wieder do :-)

Mues jetzt eifach schnell chli Dampf ablo.... Ich explodier jetzt den grad....aber wahrschienlich bi ich au für das no z fuhl.....chönt nämlich grad im stoh ischlofe....
Aber dr EA laberet mi sitt er do isch voll!!!!!! Mit allem wo mi nid Interresiert!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
I vertrag dr EA eifach nümi. Hüt isch es bsunders schlimm. Er cha säge was er will, i chönt en an e Wand klatsche. Er merkt, bi sine stundelange Monologe nid emol, dass ich ihm gar nid zuelos. Au het er wieder politischi Rede gschwunge. I ha den mol versuecht öbbis an dere Unterhaltig biztrage und e Thema wo isch nid glicher meinig bi, e andere Denkasatz z bringe aber chasch vergesse. Er weiss es besser und nur si Meinig isch richtig. Do muesch jo s gfühl ha das de e Volldepp bisch.
Sini Frau isch jo au so e gschiedi, nur si cha choche alli andere hei absolut kei ahnig vo dem Metier...... Vor allem nid de Koch wo näbe dra wohnt, dä isch e absolute Depp, was choche abelangt und überhaupt isch er e Dubel!!!! Sini Frau het emol Coiffeuse glehrt do weiss me scho wies inere Beizechuchi z laufe het. Selber traut er ihre nid emol zue, elei go Ichaufe oder suscht e Entscheidig z träffe, nei sie muess zäh mol im Tag alüte und um sini Meinig froge. E wunder das si selber darf entscheide was si alegge will....obwohl wer weiss?!?!?!! Er het ere au scho gseit, das si agleggt isch wie e Vogelschüchi.....Er het jo au scho mol zunere Fründin gseit; wenn Du de Nagellack nid weg machsch, nimm di nid mit..... Dä hät i in hohem Boge vor Türe gstellt.....
Das het jo mit mir gar nüt zdue....nervt aber glich...
Ha au dr Vortrag: alli Agstellte sind Bandite wieder dörfe lose. Er wird sitt dass er sebständig isch vom Personal nur versecklet, usbüttet, verarscht und betroge.....I chas nümi ghöre!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! I BI AU AGSTELLT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Isch ihm egal, er seit nur "Si wüsse jo wie ich das mein, das betrifft sie nid" Doch das betrifft mi au.... Das macht me eifach nid!!!!!!!!!!!!!!!
I ha mer jetzt sit 12 Johr in dere Firma dr A.... ufgrisse, han em alles ane g.... gha, immer guet Wetter gmacht und ihm alles welle recht mache.....es isch nid möglich.... I ha mi selber zur Sau gmacht derwege und jetzt?!?!??? Wird mer langsam alles total egal....Si gutwill bedütet mer nüt me...er nervt nur no... I ha kei respekt me vor ihm. De hani spötischten den ganz verlore, sitt er vor mir furtzt, gorbst und ohni hemmige in dr Nase poplet....wie wenn i nid do wär. Bim niesse mues me au d Hand nid vor s Mul hebe, me cha alles uf sämtliche Monitore, Tastature und Arbetsblätz verteile aber vor allem nid an sim eigene Platz....es isch eifach grusig. Wenn de was seisch, oh exgüsi ha grad kei Hand frei gha zum vorne dra hebe (er hebt beidi bim niese nach hinde, wie wenn er grad wett furtfliege und findets sau luschtig......)
Und es isch nid so das mer Busefründe wäre, nei, mir sin immer no per Sie au nach 12 gmeinsame Johre, wo mir jo "ach so vill zäme duregstande hei".....wie er immer betont.... Eigentlich isch mer das Sie ganz recht. Es het eifach e chli e komische Idruck gmacht, dass anderi Agstellti wo no kei Monet bi uns gschafft hei (natürlich Männer) mit ihm per Du si...aber au das S...egal ;-D
So jetzt gots mer e chli besser...ok er isch au nümi do ;-) aber dr Druck het chli noche glo....
Danke dass ich do dörf ablade......

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen