Seiten

Donnerstag, 28. November 2013

Stand der Dinge...Donnschtig, 28.11.2013

Immer wenn i s Gfühl ha, dass es nümi witter abe got, belert eim s Läbe besser....
I ha d Empfindig, dass es demnächscht e riese Knall mues gä. I halt dä Druck nümi us!!!!!!
I cha nümi normal due. Mit em EA isch es am schlimmschte. Wenn i nur scho si Stimm ghör, chrampft sich alles in mir zäme und i cha mi ihm gegeüber nid normal verhalte.... Es gspröch mit ihm au Gschäftlich, wird zumene Kampf, das i aständig blib. Er cha jo nüt derfür, dass es mir so go (emmel nid nur). I cha ihm au nid in d Auge luege und mini Gedanke schalte uf Durchzug wenn er öbbis seit. Wenns den ums Gschäft got, muess i mi richtig zämerisse, das i au versand was er seit. Es isch wie sini Wort eifach an mir abpralle würde. DAS ISCH DOCH NID NORMAL!!!!!!!
Au hani vill s bedürfniss öbberem azlüte und z schwätze. Wenn i das den aber mach, bin i wie Blockiert und wünsch mer i hät nid aglüte. I weiss den nid was schwätze und wenn i den doch was verzell, isch es immer Negativ oder i mach öbber abe.
Mi B cha au mache was er will, i chum eifach nid us minere Starri use.
Mengisch isch wie wenn i mi selber beobacht. Denn gseh i e chalti, unlidigi Person, wo an andere nur s negative gseht und au gross mues unterstriche.... I cha den die Person nid usstoh und si isch mer so fremd. Derbi bin ichs!!!!! Aber i gspür mi nid....i bi wie e Roboter....
Lache isch scho bald e Fremdwort, nüt find i luschtig und wenns öbber luschtig het wird i hässig und agressiv.
Mi B wett mi ammigs ufheitere und verzellt irgend e Filmusschnitt oder macht öbber noche....und ich stoh do wie e Pflock und cha nid reagiere, es chunt eifach nid a bi mir. Und den wird i sauer, meischtens uf mi selber und den Blockier i total. Fang afo in mi Loch z starre und bi uf dr Flucht vor mir selber.
Klar das das bi mim Gegenüber nid guet achunt.
 I WEISS ABER NID WIE ICH DO USE CHUM!!!!!!!!!
Mer hei do ei Obe e Serie gluegt und für e churze Zit isch es fascht wieder normal gsi, das het eifach nur guet do. Aber dr Fernseh ab und alles holt eim wieder i.
DAS CHAS EIFACH NID SI!!!!!!!!!!!
I ha echt Angscht was do uf mi zue chunt mit dere Therapie und allem drum und dra......aber i wir drum kämpfe, das mi B und ich wieder Glücklich chöne si!!!!!!!!!!!!!!!!!
I will mis (euses) Lebe wieder zrugg......

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen