Seiten

Montag, 18. November 2013

Mentigmorge.......
Das isch e verruckts Wucheend gsi.... I bi im Moment echt unusstehlich!!!!! I ha mini Gfühl eifach nümi unter Kontrolle. Mengisch chum mer vor wie e Geischt. Me gseht mi zwar aber bi nid wirklich awäsend. Das sin söttigi Moment wo für`s Umfeld unheimlich si. I starr vor mi ane und reagier uf nüt me. Das isch für mi B. absolut hässlich, i weiss aber i cha nüt drgege mache. Im Gegeteil, i wett den gar nüt drgege mache, denn i fühl in dene Moment gar nüt. I denk sogar mängisch gar nüt. Es isch wie e inners Leere. Für mich es guets gfühl aber für mi Umwelt wahrschienlich licht unheimlich.
Natürlich isch das nid normal, dass isch mir au klar aber was sell i mache? Ha fascht echli dr Idruck, dass das e flucht vor mir selber isch, dass i mich den mit nüt und niemerem muess usenander setze.
Das sell nid falsch verstande wärde. I lieb mi B. und bi ihm unendlich Dankbar, dass er so vill Geduld het mit mir. I hass mi mängisch au für mini reaktione ihm gegeüber aber i cha eifach nid us minere Hut. Es reagiert automatisch wie wenn ich`s gar nid wäri und den isch es scho gseit oder gmacht.....und i cha nümi zrugg.....

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen